Дороги не чищені бо Укравтодор передає їх місцевим громадам?

Лютий 23 17:04 2018
‘ У групі Долина LIVE оприлюднили документи, згідно яких Долинська ДЕД призупинила обслуговування доріг місцевого значення. Були й інші скарги на обледенілі дороги про що ми вже писали. Схоже дорожня служба стала заручником чергової реформи Децентралізації від уряду Гройсмана, згідно якої з 1 січня 2018 року мав створитись Державний дорожній фонд і 122 667  км доріг мали перейти в зону відповідальності органів місцевої влади. Але по факту Закон у дію вступив, а механізм роботи не налагоджений.

Офіційна відповідь “Чому не чистять дороги?” Сьогодні прийшов лист на звернення мого чоловіка за стан доріг на гарячу урядову лінію (саме головне що він цього не робив, а хтось використав просто дані, але пост не про те). Офіційна відповідь звучить так:” В зв’язку з НЕВИЗНАЧЕНІСТЮ ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ з експлуатаційного утримання на дорогах місцевого значення зобов’язую Вас призупинити виконання БУДЬ-ЯКИХ робіт на дорогах місцевого значення.

Директор Бондарчук І.В. “Дочірнє підприємство “Івано-франіквський ОБЛАВТОДОР”.
1. Виникає питання чи є взагалі якась карта де позначені ділянки доріг і відповідальні за це?
2. Як може бути дорога нічія? І ніхто не знає хто її утримував до цього часу?
3. Чи законно даний наказ нічого не робити на дорозі п. Боднарчуком. І.В.?
4. До кого скаржитись за стан дороги, щоб її чистили від снігу, латали вибоїни, зробили стоьоки…???

Дуже хотілося почути відповідь голови Долинської районної державної адміністрації п. Ю.Мазура , началька філії “Долинська ДЕД” В.Я.Кшиповського.

Реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування

Реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування проводиться шляхом розмежування повноважень центральних і місцевих органів влади в частині управління автомобільними дорогами загального користування, зокрема, передбачається передача останнім в управління автомобільних доріг загального користування місцевого значення. За інформацією МІУ

Виконано наступні заходи:

З 1 січня 2018 року вступили в дію Закони України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення механізму фінансового забезпечення дорожньої галузі» від 17.11.2016 № 1763-VIII та «Про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі» від 17.11.2016 №1762-VIII, відповідно до яких у складі спеціального фонду державного бюджету створюється Державний дорожній фонд.

Джерелами формування Державного дорожнього фонду визначено: акцизний податок з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України пального і транспортних засобів, ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби та шини до них (у 2018 р. – 50%, у 2019 р. – 75%, з 2020 р. – 100 %), плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні; кошти спеціального фонду Державного бюджету України, отримані шляхом залучення державою кредитів (позик) від банків, іноземних держав і міжнародних фінансових організацій на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування; плату за проїзд платними автомобільними дорогами загального користування державного значення; інші надходження, передбачені Державним бюджетом України.

Слід зауважити, що 95% коштів Фонду спрямовуються на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування та виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, залученими державою або під державні гарантії на розвиток мережі автомобільних доріг загального користування, 5% – на фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм.

Також з 01.01.2018 р. набув сили Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування» від 17.11.2016 № 1764-VIII, відповідно до якого, 122 667  км доріг перейшли в зону відповідальності органів місцевої влади, а 46 985  км залишилися у підпорядкуванні Державного агентства автомобільних доріг України.

Крім того, найбільш важливими напрямками реформування в дорожній галузі є наступні:
  • Створення Державного дорожнього фонду.
  • Впровадження системи плати за проїзд з великовантажних транспортних засобів для компенсації шкоди завданої автомобільним дорогам загального користування.
  • Удосконалення системи контролю технічного стану автомобільних доріг загального користування та якості дорожніх робіт.
  • Впровадження у сфері будівництва типових форм контрактів Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FIDIC).

 

  Article "tagged" as:
написати коментар

0 Коментарiв

Коментарів поки немає!

Ви можете бути один, щоб почати розмову.

Додати коментар

Ваші дані будуть у безпеці! Вашу адресу електронної пошти не буде опублікований. Крім того, інші дані не будуть передані третім особам. Всі поля обов'язкові для заповнення.